В останній тиждень весни, 28 травня в с. Шевченкове (Миколаївської обл.) вкотре відбулася «Байєр АгроАрена 2019». Наша команда не могла пропустити настільки важливу для агрономів подію, тому разом із українськими агровиробниками вирушила на захід за новими знаннями. Кожного року на свої поля гостинно запрошують демонстраційні центри «АгроАрени» , де агрономи та фермери мають змогу відвідати практичні семінари щодо технологій вирощування сільськогосподарських культур із застосуванням сучасних засобів захисту рослин та поділитися досвідом зі своїми колегами з різних куточків України.
Аграрний напрямок компанії «Байєр» є одним із лідерів у сфері засобів захисту рослин на ринку України, а також виробляє в Україні та імпортує до України якісне та високопродуктивне насіння кукурудзи, ріпаку та овочів. Насіння кукурудзи та ріпаку представлене в Україні брендом DEKALB. Саме співпраця DEKALB&Bayer стала темою цьогорічної конференції.
««Байєр АгроАрена 2019» – унікальна можливість агровиробникам та науковцям ознайомитись із новітніми технологіями виробництва сільськогосподарських культур, знайти нові ринки збуту, обмінятися досвідом та окреслити плани на майбутнє», – розпочинає конференцію Олександр Миколайович Дрига, керівник регіону «Південна Україна».
Олександр Кузьмінський (менеджер з маркетингу компанії «Bayer») провів презентацію і розповів про майбутню організаційну структуру DEKALB&Bayer. Вона буде сформована на основі локальних потреб і адаптована до вимог ринку. Головні плани на 2019 рік – це паралельна співпраця двох напрямків: насіння і ззр; на 2020 – територіальна структура продаж, територіальний розподіл співробітників, функції підтримки та організаційна структура маркетингу.
«Наша ціль: побудова сильної і компетентної команди, яка зможе надавати найкращий в галузі сервіс – як кінцевим споживачам, так і партнерам на ринку», – наголосив Олександр Кузьмінський.
Також менеджер з маркетингу розповів про новинки компанії «Байєр», а саме такі препарати захисту рослин: Чеккер, Децис, Лаудіс, Альєтт, Фокс, Сіванто та Серенада. Крім цього, Олександр познайомив учасників конференції з акціями «Байєр АгроАльянс». Купуючи засоби захисту рослин та насіння під ТМ «Bayer» та накопичуючи бали, виробники можуть використати їх для отримання винагород, що сприятимуть розвитку господарства.
«Крім розробки та впровадження нових гібридів насіння, компанія працює в суміжних сферах, таких як впровадження новітніх технологій – цифрового інструмента «Climate FieldView». Україна є однією з чотирьох європейських країн, де цього року почали використовувати цей цифровий інструмент», – розповідає менеджер.
Закінчив свій виступ проблемами утилізації. Розповів про співпрацю з ТОВ «УКРЕКОПРОМ» з партнером-провайдером послуг з утилізації тари.
«Відтепер, передаючи використану тару на утилізацію через компанію-партнера ТОВ «Байєр», Ви отримуєте додаткову можливість накопичувати бали в рамках Програми лояльності «Байєр АгроАльянс». Відповідальна утилізація – це захист довкілля, безкоштовне вивезення тари, відповідальна та законослухняна поведінка, а також додаткові бали для учасників «Байєр Агроальянс». Використаній тарі не місце у вашому господарстві», – стверджує Олександр.
З портфоліо гібридів озимого ріпаку (17 видів) познайомив Володимир Якович Васильєв, представник відділу з развитку технологій (ТД) в компанії «DEKALB». ДЕКАЛБ – один з провідних насінневих брендів, якій в Україні представляє кукурудзу та ріпак для сільгоспвиробників.
Після презентації новинок, присутні перейшли до знайомства з другою, не менш важливою частиною «АгроАрени». В другій частині всі учасники заходу відвідали ґрунтовну екскурсію демо-ділянками. Експерт з демонстраційних досліджень – Микола Васильович Ревтьо розповів про основні технології вирощування сільськогосподарських культур, таких як: горох, льон, соняшник, сорго, нут, ріпак, озима пшениця, кукурудза, озимий ячмінь та озимий ріпак. Крім Миколи, виступав також представник «DEKALB», який розповів про широкі можливості у вирощуванні гібридів ріпаку.
На кожній демонстраційній ділянці було декілька рядків контролю, де можна було спостерігати програми вирощування тієї чи іншої с/г культури: яким було протруєння насіння, фунгіцидний, інсектицидний та гербіцидний захист, а також отримати ґрунтовні рекомендації від фахівця.
«Кожна технологія має право на життя, а вирішувати вам. Бажаю отримувати не лише гарні сходи, а й здоровий урожай», – закінчив Микола Васильович.
Результати демонстраційних дослідів (технології вирощування, фітосанітарний стан регіонів, системи захисту, ефективність препаратів, урожайність та якість продукції, архів дослідів за минулі роки) можна переглянути у журналі «Агрономіка. АгроАрена», на сайті компанії у розділі «Агроінструменти».
Після завершення екскурсії демо-ділянками на учасників чекав приємний сюрприз – вечеря для агрономів: щедрий стіл, виступ талановитих музикантів та цікаві професійні конкурси. Отримавши цінні рекомендації та яскраві розваги, аграрії роз’їхалися по своїм підприємствам, щоб продовжити роботу вже з новими знаннями.