Генеральний директор «ТерраЮг» Георгій Димитров, будучи за фахом агрономом, вирішив у 1991 році, коли розпався СРСР, надавати сільгоспвиробникам інформацію про нові технології, препарати, мікродобрива, невідомі радянські розробки в аграрній сфері. Незабаром під час роботи виявилися згубні для аграріїв наслідки розвалу – стало неможливим придбання потрібного насіння. І тоді «Терра-Юг» вирішило стати насіннєвою компанією. Вивчаючи всі насіннєві процеси й розширюючи клієнтську базу, як за законом ланцюгової реакції, виникло питання про більш глибоке вивчення основ селекції. І це стало чудовою мотивацією для Георгія Дем’яновича, щоб у 2010 році успішно закінчити аспірантуру Інституту землеробства НААН (м.Київ) за спеціальністю «Селекція». Нові сорти сої, пшениці, цукрових буряків, ріпаку, льону, гірчиці та інших культур поповнили портфоліо компанії, оскільки в співавторстві з іншими фахівцями «Терра-Юг» упритул зайнялася селекцією. Успішне співробітництво з Запорізьким Інститутом олійних культур, Інститутом землеробства, Харківським Інститутом рослинництва ім. В.Я. Юр’єва, Одеським том дозволило доб селекційногенетичним інститу итися відмінних результатів, і сьогодні «ТерраЮг» є офіційним представником Всеукраїнського наукового Інституту селекції.
«У нас повний закритий цикл, – розповідає Георгій Дем’янович, – від створення гібридів, їх виробництва, тиражування, реклами, продажу, якісно-товарного контролю. Таким чином, із року в рік цикл триває й розширюється. І все ж, незважаючи на багатопрофільні напрямки, селекція соняшнику викликає особливу гордість. Поперше, вона є нашою головною спеціалізацією, по-друге, нам вдалося за високої стійкості до стресових ґрунтово-кліматичних умов вирощування, толерантності до хвороб і шкідників, а також за високої врожайності і олійності створити нові районовані сорти та гібриди цієї культури. Наприклад, новітні конкурентоспроможні гібриди соняшнику «Патріот» і «Хорол» щодо попиту займають лідируючі позиції на ринку України, а найбільшу стійкість до несправжньої борошнистої роси показали сорти «Фермер і «Княжий».
За 27 років «Терра-Юг» стала досвідченим і надійним партнером сільгоспвиробників. Більш ніж 30 дистриб’юторів - торгових агентів представляють «Терра-Юг» на аграрному ринку в 24 регіонах України, і, до речі, сама компанія теж є дистриб’ютором німецької компанії StrubeGmbH&Co. «Співпраця почалася чотири роки тому, - уточнює генеральний директор «Терра-Юг». - Коли імпортне насіння зайшло на український ринок, наші покупці стали запитувати цю продукцію, і щоб задовольнити попит, ми почали вивчати імпортні надходження. Для себе визначили, що найкращий постачальник насіння соняшнику – це німецька компанія «Strube»: висока якість, урожайність, олійність. Наші клієнти залишилися задоволені, тоді вирішили укласти договір і представляти інтереси «Strube» на вітчизняному ринку, задовольняючи запити аграріїв і поповнюючи своє портфоліо імпортною продукцією. У свою чергу, німецька компанія теж обрала саме «Терра-Юг». Наразі нас об’єднує прихильність до нових технологій «Clearfield» і «Сумо», які застосовуються в Україні з 2009 року. Для них необхідна стійкість соняшнику до гербіцидів «ЄвроЛайтінг» і «Експрес». Селекціонерами «Терра-Юг» були створені такі стійкі гібриди: «Лорд» («ЄвроЛайтінг») і «Лідер» («Експрес»). Зрештою, агрофірма «Терра-Юг» стала офіційним дистриб’ютором компанії StrubeGmbH & Co з ексклюзивним правом продажу окремих гібридів соняшнику.
Треба додати, що це не перший досвід роботи з іноземними компаніями. Ми також плідно співпрацюємо з французькою фірмою «Євраліс Семенс». Широким попитом користується гібрид «Жалон» їхнього виробництва, який дає добрі результати врожайності».
Більш ніж за два десятиліття «Терра-Юг» створила імідж виробника та постачальника високопродуктивних сортів і гібридів, і тим завоювала довіру покупців: «Наша клієнтська база з року в рік розширюється: її поповнюють все нові й нові імена, та й багаторічні зв’язки не втрачаємо й намагаємося задовольняти всі запити. Клієнти знають, що купуючи нашу продукцію, вони гарантовано отримують очікуваний результат. Якість продукції – це, перш за все, заслуга нашого колективу, який інакше, як командою, не назвеш, тому що всі об’єднані єдиною метою і вміють працювати з повною віддачею», - переконаний Георгій Дем’янович.
Судячи з усього, кредо компанії, яке базується на таких складових, як якість продукції, професійний ріст, чесність і відданість у відносинах з партнерами, є направляючим вектором у розвитку «Терра-Юг». І сьогодні, сільгоспвиробник, купуючи насіння під торговою маркою «Терра-Юг», може бути твердо впевненим у гарному врожаї.