img

Володимир Щеглов, директор компанії «Сімейний Сад»

19.08.2019 Володимир Щеглов

Кажуть, що посієш – те й пожнеш. Це правда. Як і правда те, що варто вирощувати своє, щоб жити краще. Саме ця фраза з року в рік надихає садівників і городників на нові звершення. Кожен сезон є унікальним і постійно захоплює новим досвідом. Та впевненіше очікувати щедрі врожаї, якщо використовувати технології та засоби, які на крок випереджають будь-які сезонні сюрпризи. Саме для того, щоб передбачити потреби власників земельних ділянок та згуртувати родини навколо щедрих врожаїв, в 2014-му році була створена компанія «Сімейний Сад». Сьогодні директор компанії Володимир Щеглов запевнить нас, що простіше чекати благодаті від природи, коли поруч є надійні партнери і перевірені продукти.

Добрий день, пане Володимире. Чим займається компанія «Сімейний сад»?

Компанія «Сімейний Сад» займається виробництвом і продажем ЗЗР, пакетованого насіння овочів та квітів, газонних трав. Це три досить ємких напрямки, і щоб більш-менш розкрити тему, давайте зупинимося на одній групі товарів – ЗЗР.

Розуміється, що перед тим як потрапити на прилавки магазинів, вся продукція має пройти певні етапи перевірки. Розкажіть детальніше про контроль якості.

Перший і найважливіший етап – це вибір постачальників сировини. Ми співпрацюємо з найбільшими виробниками (лідерами в своїх сегментах), які пройшли сертифікацію виробництва за всіма міжнародними стандартами: ISO, GLP і т.п. Ці китайські компанії давно працюють на ринках багатьох країн і мають стійку ділову репутацію.

Додатковий контроль якості відбувається в процесі реєстрації препаратів. Перед початком продажів проводяться численні і всебічні дослідження. Тут ми також орієнтуємося на організації, авторитет і знання яких не викликають сумнівів: Національний медичний університет ім. Богомольця, Інститут захисту рослин, Інститут екогігієни і токсикології ім. Медведя, Інститут водних проблем і меліорації та інші.

Ми також завжди вимагаємо від наших постачальників, крім їх сертифікатів відповідності, ще й сертифікати незалежної лабораторії, яка має міжнародну ліцензію.

Чим Ви займалися до того, як стали директором компанії? Хто Ви за фахом? Коли виникла ідея створення бізнесу?

До того, як стати директором, я був регіональним менеджером. Так що нинішня посада для мене класичний кар’єрний ріст. За освітою я економіст. Закінчив Донецький національний університет за спеціальністю «Міжнародна економіка».

Бізнес був створений до мого приходу. Моїм завданням було реорганізувати компанію і створити новий Бренд.

 Чому для виробництва було обрано саме таку назву –  «Сімейний»?

Назва повинна нести основний посил, ідею і місію компанії. Сімейний сад – це  те місце, де збирається вся родина, щоб разом порадіти і насолодитися результатами своєї праці: соковитими і смачними фруктами, корисними і здоровими овочами, помилуватися прекрасними клумбами і організувати пікнік на доглянутому газоні. Наша мета допомогти кожному садівникові, городнику, дачнику створити свій особистий, особливий і неповторний Сімейний Сад.

 Які товари з вашого портфоліо у цьому сезоні найбільш затребувані?
Номер один у списку лідерів – «Турбо Престо» – інсектицид для захисту овочів і саду від шкідників. На другому місці – «Напалм» – гербіцид для знищення бур’янів. А взагалі, у нас зараз 34 зареєстрованих препарати (5 років тому було лише 7). І всі вони користуються попитом. Кожен з них вирішує ту чи іншу проблему, з якою стикаються наші клієнти (шкідники, хвороби, бур’яни).

На ринку можна знайти дуже багато підробок ваших товарів. Чому це відбувається? Як клієнту не купити фальсифікат? Ваші поради.
Підробка – це зворотна сторона популярності. Чим більшим попитом користується продукт, чим більше компанія вкладає в його просування (рекламу), тим більше охочих «розділити» з нами фінансовий результат. Фальсифікат не вимагає таких великих витрат як оригінал. Не треба нічого реєструвати, не треба витрачатися на рекламу, немає необхідності закуповувати сировину (всередину пакета можна залити або засипати що-завгодно, адже претензії потім пред’являтимуть тому, чиє ім’я вказано на упаковці). Це «легкі гроші», і завжди є охочі їх отримати. Як уникнути? Йти в спеціалізовані магазини (уникати ринків), – там ймовірність купити підробку теж є, але вона значно нижча.

Чи має компанія «Сімейний сад» презентувати новинки у 2019 році?

На наступний сезон ми підготували три новинки:

«Миральд» – це препарат проти кліщів.

«Синерид» – це новий системний інсектицид, який має дві дуже важливі переваги: ​​перше – абсолютна безпека для бджіл; друге – найсучасніша і універсальна препаративна форма – масляна дисперсія – дуже екологічна і функціональна (не змивається дощем, легко розчиняється, добре прилипає).

І третя новинка-фунгіцид «Сальто». Одна з унікальних його можливостей, це застосування проти захворювань хвойних рослин.

Зараз на часі гостро постала проблема масового отруєння бджіл пестицидами. Як зберегти бджіл під час пестицидних обробок сільгоспкультур? 

Найважливіше чітко виконувати інструкції. Якщо написано не обробляти під час цвітіння, то це не слід робити. Чи не перевищувати норми застосування, зазначені на упаковці. А якщо така необхідність все-таки є (велика кількість шкідників в період цвітіння), то вибирати препарати безпечні для бджіл. У нашій лінійці таких два: «Мостарт» і «Синерид».

Нещодавно компанія запустила проект «Щоденник агроблогера». З якою метою його було створено?

По-перше, нам важлива думка нашого споживача, по-друге, ми відкриті до спілкування. Заради цього ми й працюємо. Нам важливо знати, бачити, розуміти, як наш продукт сприймається користувачем: починаючи від упаковки і закінчуючи ефектом від використання. Якщо мова йде про засіб захисту рослин –  це результативність дії на культурі, якщо насіння – це схожість, відповідність характеристикам сорту або гібрида, смакові якості і т.д.

Зараз соцмережі стали інструментом, де садівники-городники можуть вільно ділитися досвідом, питати поради, висловлювати свої думки з приводу всього. Важливо в режимі реального часу бути корисним один для одного, вирішуючи садово-городні питання.

Ми впевнені в наших продуктах, адже самі ними користуємося.

«Щоденник Агроблогера» – це проект про людей, про реальний досвід, про відкритість.

Які у вашої компанії плани на майбутнє? У якому напрямку плануєте рухатися далі?

У будь-якої компанії повинен бути один план: стати лідером ринку! Ти повинен бути першим, або другим, але боротися за перше місце.

У нас три напрямки: ЗЗР, пакетоване насіння і газони. Будемо їх розвивати. Працювати над якістю, зовнішнім виглядом упаковки, впізнаваністю бренда, завойовувати лояльність покупців, виводити на ринок новинки, розвивати дистрибуцію.

Планів щодо пошуку нових груп товарів немає.

Зрозуміло, що бути директором справа нелегка. Чи залишається у Вас час на відпочинок? Маєте якесь хобі?

Заїжджена фраза, але мені вона імпонує: Знайдіть роботу, яка буде вам до душі і вам не доведеться працювати жодного дня.

Мені подобається те, чим я займаюся, і я особливо не втомлююся. Але зміна діяльності потрібна. Для мене відпочинок – це поїздки, при чому як на літаку в іншу країну, так і за кермом машини в сусідню область. Мені доставляють масу позитивних емоцій поїздки як на відпочинок, так і по роботі. Ще люблю читати. Завжди і скрізь. Художню літературу і спеціалізовану. Мій мінімум 30-50 сторінок в день.

Й наостанок… Чому українським садівникам і городникам потрібно довіряти саме компанії «Сімейний Сад».

Ходить поширена думка, що працівники підприємства зазвичай свою продукцію не купують. Причина: знають з чого вона зроблена (працівники м'ясокомбінату знають, що в ковбасі немає м’яса, а працівники молокозаводу, що молоко з порошку). Це звичайно ж жарт, але так кажуть.

У нас в компанії працює більше 120 чоловік, і 80% з них мають свої городи, сади, дачі. І всі вони використовують наші товари вже багато років. Причина? Довіра і впевненість в якості, безпеці і результаті!!!

Ми будуємо відкриту і чесну компанію. «Сімейний Сад» є в інтернеті, соціальних мережах, завжди є прямий контакт із споживачем. Ми відкриті для діалогу і несемо відповідальність за наші продукти.

 

Володимир Щеглов