img

18.03.2019

Формування іміджу відкритості та лояльності до співробітників як частини корпоративної культури в бізнес-співтоваристві – модний тренд. HR-менеджер молодої та амбітної «Корпорації Гектар» Наталія Таран, розуміючи, що персоналу важливі спілкування і під-тримання соціальних зв'язків, модифікує різні види комунікацій для співробітників. Зараз в «Корпорації Гектар» вдало впроваджені заняття корпоративною англійською мовою.

– Я переконана, що розвиток і успіх бізнесу безпосередньо залежить від комунікацій між співробітниками, – роз-повідає Наталія Таран. – Корпоративне вивчення англійської мови було впроваджено на початку цього року. Це питання назріло, оскільки «Гектар» вже давно співпрацює і укладає договори з міжнародними партнерами, а зарубіжні компанії запрошують взяти участь в своїх заходах. Співробітникам знадобиться вести ділову переписку, спілкуватися по телефону або проводити переговори англійською мовою, яка визнана міжнародним співтовариством мовою ділового спілкування. Компанії вигідно вкладати ресурси в своїх співробітників, підвищувати їх професіоналізм, давати можливість кар'єрного росту.

Інша співробітниця «Корпорації Гектар» Наталія Карпенко також ділиться своїми думками щодо вивчення іноземної мови:

 – Хочеться підтягнути рівень розмовної англійської, щоб навчитися висловлювати свої думки. Моя донька Вероніка, учениця другого класу, завдяки заняттям з репетитором знає англійську краще за мене. Зараз ми з нею вивчаємо цю мову в унісон, разом переглядаємо мультфільми і фільми з українськими субтитрами, обговорюємо нові фрази, намагаємося повторювати діалоги. Відчуваю, що моє нове хобі допомагає мені бути корисною і цікавою своїй дитині. Також дуже зручно, що курси англійської проходять у нашому офісі, не потрібно нікуди їхати, викладач приїжджає до нас в компанію, і на півтори години ми занурюємося в англомовну атмосферу.

– Як Ви гадаєте, зарплата чи премія мотивують персонал? Або визнання і розвиток для них важливіше?

 – Тільки зарплати і премії недостатньо, – продовжує На-талія Таран. Звичайно, гроші – це базовий рівень, який допомагає людині відчувати себе безпечно, але важливі і інші фактори. На мій погляд, спів-робітникам потрібно забезпечити такі можливості як роз-виток, кар'єрне зростання, визнання, відчуття потрібності і значущості або загальний результат, гнучкі умови праці. У кожної людини свій на-бір вагомих чинників. Важливі завдання, які ставляться, а також культура компанії та її цінності. Також велику роль відіграє бренд компанії та її досягнення. Ми намагаємося запроваджувати різні активності, щоб йти в ногу з часом. Зокрема привносимо креативний підхід до організації офісного простору: по довго-му коридору нашої корпорації співробітникам можна переміщатися на гіроскутерах і гіробордах.

Крім цього, ми впроваджуємо психологічні ігри, тренінги для персоналу, щоб навчити робітників справлятися з навантаженнями без шкоди для душевного і фізичного здоров'я.