img

Чим насправді займається відділ маркетингу та діджиталізації

19.06.2019

Організаційна структура маркетингової діяльності нашої компанії – це сукупність служб, відділів, підрозділів, до складу яких входять фахівці, що займаються тією або іншою маркетинговою діяльністю. Сьогодні ми поговоримо про центр маркетингу та реклами у «Корпорації Гектар», який просуває компанію та товари на агроринку України.

Керівник відділу «Маркетингу та діджиталізації» Ігор Стефанський займається дослідження конкурентів та споживачів, організовує рекламну кампанію та підтримує розвиток бізнесу «Корпорації Гектар»:

 «Як керівник нашого відділу, можу з впевненістю сказати, що ми дійсно справжня команда! Моє основне завдання – це діджиталізація та гаджетизація послуг і сервісів. Простими словами – я займаюся розробкою сайту та контролюю всі процеси нашого відділу. Сайт – це основний плід моєї праці. Весь рекламний менеджмент теж у моїх надійних чоловічих руках. Все починається з того, що я визначаю потреби в рекламі товару,  роблю пропозицію та замовлення на рекламу, а також формую ці замовлення під час укладання контрактів. Признаюсь, найбільше мені подобається займатися  рекламою в інтернеті, адже саме вона, безперечно, об’єктивно необхідна  для будь-якої компанії, яка не хоче програти конкурентну боротьбу в найближчому майбутньому. А «Корпорація Гектар» на сьогодні вже є однією з найкращих у своїй сфері, у чому заслуга, звичайно, всієї нашої компанії.  Взагалі, я людина творча, як і весь мій колектив. Дівчата, з якими я працюю, звичайно, допомагають мені у реалізації всіх проектів. Олена –  візуалізовує всі мої ідеї, а Даша – часто придумує різні слогани та рекламні тексти».

Талановита дизайнер Олена Шевченко втілює будь-які креативні рекламні ідеї та займається версткою журналів.

 «Якби мене (десь так у 9 класі) запитали, ким би я хотіла стати у майбутньому – я б однозначно відповіла – дизайнером! І вже сьогодні я займаю у «Корпорації Гектар» саме цю посаду. До своєї роботи я відношуся з максимальною віддачею, готова і люблю досягати нових навичок. Я поважаю чужу думку, часто йду на компроміси, але при цьому вмію відстоювати і свої погляди. Я не боюся слова «дедлайн», що часто звучить у компаніях. Взагалі найцікавішою роботою для мене у нашій компанії була розробка 3D-візуалізації наших агромаркетів. Це насправді чудовий досвід, адже за фахом я – саме дизайнер інтер’єру. Після закінчення університету, я додатково навчалась у відомих закордонних спеціалістів цієї сфери, що дало мені розуміння того, що я дійсно на правильному шляху. Всі рекламні ідеї, які генерують Ігор та Даша, я втілюю в реальність, і, здається, в мене непогано виходить. Верстка журналу «Гектар» - теж входить в мої обов’язки. Для мене це був новий досвід, тому я додатково вивчала програми, необхідні і незамінні в процесі верстання різноманітних поліграфічних матеріалів. Якщо людина припиняє вдосконалюватися, працювати над собою - вона просто гине…  А якщо коротко, то я люблю свою роботу, колектив та компанію»

Редактором і журналістом журналу є Дарія Ревнюк, основна робота якої полягає у створенні якісного контенту для номерів, написання креативних рекламних блоків та веденні сторінок в соціальних мережах.

«Після закінчення Української Академії Друкарства за спеціальністю «редагування» я завжди мріяла працювати саме з журналами. Звичайно, що навіть уявлення не мала, що доля закине мене у аграрну сферу. Все-таки, як дівчину, мене тягне до більш жіночих тем… Але, як мене навчали професіонали-викладачі, справжній редактор – це людина «універсальна», яка повинна знати все і розбиратися в усьому. Тепер я усвідомлюю, що  готова освоїти будь-яку сферу діяльності так чи інакше пов'язану з журналістикою. Нещодавно навіть відкрила у собі талант до віршування: так, виявляється, я вмію римувати, а навіть ніколи про це не знала. Насправді досвід загартовує людину, який би він не був. Це підтверджує відома цитата Бенджаміна Франкліна: «Досвід  це школа, де уроки коштують дорого, але це єдина школа, де можна навчитися».

Працюючи у «Корпорації Гектар», я дійсно отримую неоціненну практику, адже часто беру інтерв’ю у «шанованих» людей агросфери, спілкуюся з власниками великих агрохолдингів і т.д.  Звичайно, що разом з дизайнером Оленою, яка втілює всі мої креативні ідеї, ми намагаємося кожний випуск журналу зробити інформативнішим і цікавішим. Тому закликаю всіх читачів знайомитися з нашими випусками»

 

Нещодавно наша команда запустила новий проект «Гектар TV», мета якого знайомити клієнтів з найефективнішими препаратами наших партнерів-виробників, серед яких: «Укравіт», «Агрохімічні технології», «Океан Інвест», «Національні агросистеми»і т.д. Багато часу ми приділяємо для того, щоб знімати цікаві та інформативні огляди, бо, як кажуть, краще один раз побачити, ніж сто разів почути. Для дівчат – це був справжній виклик, адже раніше вони ніколи не займалися подібним. Знімати такі відео дійсно нелегко, адже текст складний: його потрібно запам’ятати, а потім відтворити для відео. Насправді, завжди зйомки проходять весело і цікаво. Олена і Даша, звичайно, не агрономи, але за період зйомок дізнаються багато корисної інформації, яка, можливо, в майбутньому стане їм у нагоді. В свій час Рональд Рейган казав: «Інформація – це  кисень сучасного світу». І з його твердженням важко посперечатися.

Кожна людина в своєму житті не повинна боятися займатися чимось для себе новим, тому що часто ми навіть не підозрюємо про свої таланти і здібності. Тому закликаю всіх широко відкрити очі і поглинути максимум інформації, щоб зрозуміти свої таланти.