img

АГРОХІМІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ

18.03.2019

АГРОХІМІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ВІДЗНАЧИЛИ 10 РОКІВ УСПІШНОЇ РОБОТИ НА РИНКУ ЗЗР

У 2018 році компанія «Агрохімічні технології» відзначила перший ювілей успішної роботи на вітчизняному ринку засобів захисту рослин. З нагоди 10-річчя, враховуючи швидкі темпи зростання присутності на ринку,  компанія провела ребрендинг.

Компанія «Агрохімічні технології» працює на українському ринку ЗЗР з 2008 року. За цей період вона встигла увійти до ТОП-8 компаній виробників та постачальників ЗЗР в Україні, а також стати компанією №1 серед генеричних компаній за об’ємом імпорту ЗЗР в Україну (за даними Держслужби статистики, аналітики незалежних агентств та власних маркетингових досліджень). Доля компанії на ринку в тоннах продукції становить 5,2%, а препаратами «АХТ», реалізованими у сезон 2017/18, при однократній обробці можна покрити 8,8 млн га.

Портфель компанії на сьогодні нараховує 39 продуктів. Серед них лідерами ринку вже стали гербіциди Ореол Максі, Геліос Екстра, Імпекс Дуо, Промекс, Мілафорт, Дисулам, фунгіцид Флутривіт, Полігард, інсектициди Канонір Дуо, Фосорган Дуо. Серед основних переваг продуктів «АХТ» фахівці називають:

– використання найякісніших активних речовин з високим ступенем очистки від топових заводів-виробників;

– велика кількість ад’ювантів, біоактиваторів у складі кожного препарату для підвищення ефективності активних речовин;

– двоступеневий контроль якості сировини та готової продукції (внутрішні лабораторії при виробництві та незалежні лабораторії стандарту GLP), що гарантує високу якість кожного продукту;

– можливість поєднувати препарати у ефективних співвідношеннях. Розробку високоефективних рецептур препаратів компанія «АХТ» проводить спільно з провідною китайською лабораторією розробки і тестування засобів захисту рослин Jiangsu Agrochem Laboratory.

За словами завідувача лабораторії, процес розробки тривалий та працемісткий. Він потребує фундаментального наукового підходу і затрат часу. З моменту отримання технічного завдання до моменту затвердження остаточної рецептури проходить не менше 1 року.

Фахівці компанії надають всебічну агрономічну підтримку своїм клієнтам, добираючи комбінації препаратів та норми застосування в залежності від регіону вирощування та умов конкретного поля.

У 2019 р. «Агрохімічні технології» починають працювати під новим логотипом, який найповніше відображає філософію та концепцію роботи компанії. Синя крапля на логотипі — новий знак ефективності, символ високої чистоти, надійного контролю та незмінної якості препаратів «АХТ».

Євгенія Вітер, керівник відділу маркетингу:

«Ретельно пропрацьована рецептура — один з найважливіших факторів якості засобів захисту рослин АХТ. У кожний препарат входить від 5 до 10 допоміжних речовин, що забезпечують стабільність, однорідність, проникність, площу покриття препарату і т.д. Логотип — візуалізація складу наших препаратів. Як на зображенні, так і у реальному житті кожна крапля засобів АХТ складається з великої кількості компонентів».