img

«Гектар»: весь товар на полицях агромаркету

19.08.2019 Новий Буг

Однією з переваг сучасної та інноваційної «Корпорації Гектар» є наявність  власної мережі аграрних магазинів. Сьогодні компанія працює в двох форматах: крім головного онлайн-магазину,  до складу корпорації входять 12 агромаркетів, що знаходяться в Миколаївській та Одеській областях.

«Гектар» пропонує українським підприємцям готову апробовану модель бізнесу, допомагає та надає правову підтримку, консультує щодо вибору та придбання обладнання, місця розташування нових закладів,  готує персонал, а також проводить маркетингові заходи.

Що являє собою сучасний агромаркет?

Насамперед це новий і перспективний формат на затребуваному аграрному ринку України. Використання однакових стандартів у всіх агромаркетах та діджиталізації бізнесу сприяє формуванню загального сприйняття компанії як сучасної, інноваційної та надійної. Для маркетів «Гектар» ретельно підібрана команда професіоналів і молодих фахівців-агрономів. Сьогодні в мережі працюють досвідчені робітники, завдяки яким покупці торгових закладів кожного дня отримують якісний сервіс. В маркеті можна придбати вітчизняний і зарубіжний посівний матеріал та всю необхідну супровідну сільськогосподарську продукцію.

Що відрізняє агромаркет від звичайного магазину аграрних товарів?

Якщо про людину зазвичай говорить її зовнішній вигляд і особисті якості, то про компанію – її фірмовий стиль. Працівників компанії, як то кажуть, важко не помітити. Яскраві помаранчеві, зелені, білі або сині модні футболки з логотипом, стильні кепки влітку, та теплі брендовані жилетки взимку допомагають ідентифікувати потенційним клієнтам завжди усміхненого працівника компанії. Так само й агромаркет. Чорно-помаранчева будівля з сучасним інтер’єром завжди відчинена для покупців. Який прикметник першим спадає на думку при вигляді агромаркету «Гектар»? Мабуть, стильний. Саме таким ви його бачите. Чому саме помаранчевий колір обрано як домінантний? А все через те, що саме він є кольором успіху і багатства. Помаранчевий може відтінити або витиснути інші кольори. Так само і «Корпорація Гектар» зовсім скоро витіснить всі інші агрофірми й стане лідером на агроринку України.

Над дизайн-проектами агромаркетів працювала дизайнер компанії – Олена Шевченко. В її роботу входила розробка 3-Д візуалізації як інтер’єру, так і екстер’єру. +фото візуалізації

Щомісяця серед 12 агромаркетів за обсягами продажів «Корпорація Гектар» виділяє найкращого. У минулому році найкращим став агромаркет з міста Братське. Цього року в лідери виривається агромаркет з Нового Буга, що знаходиться за адресою:  вул. Грушевського, 20. Пан Євген Красніков, директор, розповідає про діяльність магазину та розкриває всі переваги агромаркету над інтернет-магазином.

Пане Євгене, розкажіть про роботу агромаркету у вашому місті? 

– Агромаркет у нашому місті Новий Буг працює з 1 березня 2018 року. В магазині працюю сам, маю вищу агрономічну освіту, допомагає дружина. Ідея агромаркету виношувалася давно. В аграрному бізнесі я більше десятка років. Обробляючи власну землю, консультуючи інших аграріїв, постійно виникала потреба на той чи інший препарат за доступною ціною. Розуміння того, що Новобузький район не має ніякої промисловості, що джерелом доходу для більшості людей нашого краю є землеробство і потреба в ЗЗР з кожним роком зростає, необхідність агромаркету стала очевидною.

З якими проблемами довелося зустрітися українському аграрію цієї весни і на початку літа?

– В цьому році найгостріше питання для аграріїв нашого району – це вовчок. Цим паразитом заражений майже весь Новобузький район. Саме тому найбільш затребуваними стали посівні матеріали, що вирощуються за технологію Clearfield, гербіцид Євролайтинг та його аналоги. Також враховуючи величезну кількість опадів на початку літа, багато аграріїв мали хвороби соняшнику, тому фунгіциди також стали актуальними. Ну і звичайно шкідники, як і минулого року, дали про себе знати майже на всіх культурах, що вирощуються в нашому регіоні.

Товари якої компанії виявилися найбільш затребуваними у цьому сезоні? Хто став бестселером?

– Про товари бестселери говорити складно, так як попит був на різних виробників. В нашому районі на 90% площі вирощують соняшник і зернові культури. Люди, так звані «пайовики», які мають лише одну ділянку землі, а це в середньому 4-8га, обирають продукцію українського виробника, щоб звести затрати до якогось мінімуму. Клієнти,  які обробляють десятки гектар землі, намагаються користуватися препаратами іноземного виробництва (Syngenta, Adama, Basf та ін.) Якщо говорити про посівний матеріал соняшнику, то лідером стало насіння сербської селекції. Зараз збільшився обсяг продажу дрібного фасування ЗЗР. Все більше покупців переходять на сертифікований товар в агромаркеті, менше купують на базарах. Тут лідером сезону стала компанія «Syngenta», яка дбає про своїх клієнтів і в цьому році в рамках рекламної акції «Подарунки працюють – ви відпочиваєте» зробила подарунок для кожного покупця, який здійснив покупку на суму більше 200 грн. Ніби дрібничка, але без посмішки таких покупців не залишила.

Пане Євгене, признайтеся, агромаркет – це успішний бізнес?

– На скільки успішний бізнес агромаркет – зарано робити якісь висновки. Для успіху ще треба дуже багато працювати, конкурувати з інтернет-магазинами, налагоджувати роботу з клієнтами. Один рік замало для цього. А от про переваги агромаркету над інтернет-магазинами можна говорити вже зараз. Він потрібен для сільського господарства, як аптека для людей. По-перше, все необхідне є завжди в будь-який час доби. Недарма слоган компанії: «Гектар – аграрні рішення поруч!» Неодноразово аграрії зверталися і у вихідні, і на Пасху, і у вечірній час доби. А ми нікому не відмовляли. Адже дуже часто людина ввечері приїжджає на поле, а там шкідники «доїдають» врожай і чекати до ранку нема можливості, бо вранці буде чорна земля. Клієнт завжди в пріоритеті, тому варіант «Я на полі – через годину треба обприскувати!» в неділю ввечері для нас не рідкість. Тут звичайно інтернет нічим не допоможе. По-друге, нерідко клієнт приходить за одним препаратом, який, як він думає, йому потрібний,  а виходить зовсім з іншим. В інтернеті часто замовляють ЗЗР, начитавшись на форумах, надивившись оглядів в Youtube, порадившись з сусідом, родичами, а консультація з агрономом, як правило, десь на останньому місці. Поспілкувавшись з клієнтом «вживу» декілька хвилин, розумієш, що все може бути не так, як він думає. Доводиться навіть виїжджати на поле, щоб побачити всю картину власними очима, тільки тоді приймати правильні рішення і продавати той чи інший товар. Багато клієнтів йде спершу за порадою, консультацією, а вже потім обирає, де купувати. Звичайно ж робимо все для того, що купували в нас. По-третє, є великий відсоток категорії людей, які не довіряють покупкам в інтернеті, яких десь колись обманули, які хочуть спершу побачити, потримати в руках.  Ну і звичайно не можна не враховувати стан доріг Миколаївської  області (їх повна відсутність на ділянці Кривий Ріг – Миколаїв), коли просто немає змоги поїхати в місто, коли не треба витрачати паливо, щоб приїхати ще раз за товаром, а проконсультуватись по телефону і придбати все необхідне за одну поїздку з села до нас.

Дуже приємно, коли клієнти під час жнив телефонують чи заїжджають, щоб просто подякувати або похвалитися цифрами зібраного врожаю. Адже якщо все добре буде в них, то й нам буде чим зайнятись наступного сезону.

Дякуємо пану Євгену за розмову і бажаємо агромаркету з Нового Буга та всій корпорації процвітання та вдячних клієнтів!

За 4 роки існування «Корпорація Гектар» стала чесним і надійним партнером для багатьох українських фермерів, пропонуючи вигідні умови співпраці гуртовикам. Мережа агромаркетів «Гектар» – це пріоритетний напрямок діяльності компанії, який для тебе, наш клієнте, є зручним способом придбання сировини для посіву та всієї супровідної сільськогосподарської продукції. Ласкаво просимо!

 

 

Новий Буг